02‏/09‏/2008

رمضان كريم




السلام عليكم ورحمه الله وبركاته




كل سنه وأنتم طيبين




بصراحه انا حبيت أنزل بوست بسيط




انا بصراحه شايف ان رمضان للعباده




فخلينا نلتفت للعباده ومحاوله كسب الشهر




أفضل من اي بوست




وإن شاء الله وقت ما هقدر انزل بوست




هتلاقوني في وشكم



بس يارب انتوا الي متنسونيش ..


أعاد الله هذا الشهر علي الامه الاسلاميه بالخير واليمن والبركات




وكل عام وأنتم بخير
ورمضان كريم

هناك 6 تعليقات:

غير معرف يقول...

كل عام وأنت إلى الله أقرب

ومنه أخوف

وبه أعرف

وإلى دار كرامته اسبق

رمضان كريم

الدرعمي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

كل عام وأنت بخير

ورمضان كريم

عليك وعلينا وعلى أمة الإسلام

وأعاد الله علينا الأيام الطيبة

بالخير واليمن والبركات


ننتظرك ولا نقدر على نسيانك


تحياتي


آدم

م/ الحسيني لزومي يقول...

فينك انت المره دي هاتتحجج برمضان عشان تغيب عننا ..من العباده انك تتطمئن علي الناس اللي بيحبوك وتطمنهم عليك..عموما ربنا يتقبل منك ومنا وكل عام وانتم بخير.

غير معرف يقول...

انا كنت مستنياك تنزل البوست ده اصلا

عشان اقولك كل سنه وانت طيب ورمضان كريم علينا كلنا ويارب كل اللي نفسه ف حاجه ربنا ينولهاله ويحقق لك كل امانيك واحلامك

masternino يقول...

رمضان كريم...الله اكرم
ربنا يجعله شهر مغفرة ورحمة وعتق من النار
وبالمناسبة اهديك اغنية عيل تايهياولاد الحلال من اوبريت اليلة الكبيرة

Unknown يقول...

مااااااااااااشي ياعم
اول تعليق
وكمان تعليقي في البوست اللي فات مرديتش عليه
شفت بقي مين فينا اللي مقصر
لكن ع العموم
انا هعذرك مش هعمل زيك

وكل سنة وانت طيب ورمضان كريم